Microsoft 365:s AI-assistent Copilot är här – och förstår svenska! Det innebär att alla användare enkelt kan få AI-assistans direkt i sina vanligaste verktyg. Copilot kan öka både effektivitet och kvalitet, men hur kommer man igång? Vilka dagliga uppgifter kan effektiviseras direkt – och hur gör man? På detta lunchseminarium visar vi några användningsområden där Copilot avsevärt kan förenkla din och dina medarbetares vardag, samtidigt som kvaliteten och kreativiteten ökar. Välkommen!
Copilot är en assistent som hjälper dig att jobba effektivare och kan dessutom automatisera dina flöden. Den är inbäddad i Microsoft 365-apparna du använder varje dag – Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams med mera. Detta ger dig och dina medarbetare möjlighet att fokusera på arbete med högre värde som främjar innovation och affärsutveckling.
Få ut nyttan snabbt genom att börja smått!
Genom att börja med specifika användarfall kommer du och dina medarbetare igång och ser snabbt nyttan med Copilot samtidigt som ni lär er inte bara verktyget utan också dess användningsområden. Därifrån kan ni skala upp för att effektivisera även processer.
Vi visar dig hur du kommer igång!
När: Tisdagen den 17 september kl. 12:00-13:00
Var: Avegas lokaler, Grev Turegatan 11A
Vem ska gå?
Vi riktar oss till dig som ansvarar för ett verksamhetsområde eller driver ett projekt och som vill effektivisera din verksamhet och höja kvaliteten med hjälp av Copilot, samt vill ha inspiration kring hur man kommer igång. Inga förkunskaper krävs.
Vad lär jag mig?
Från den här presentationen får du med dig insikter om:
- Vad Copilot är och vilka möjligheter den ger
- Vilka användarfall man bör börja med
- Hur man sätter ihop användarfallen i en längre process för att bli effektivare
Om talarna:
Joakim Westergren har över 20 års erfarenhet av Microsofts produkter. Hans fokus har varit såväl på de tekniska aspekterna som på hur de skapar mest möjliga nytta i kundernas organisationer. Som verksam i konsultbranschen har Joakim hela tiden legat i framkant för att förstå inte bara Microsofts utveckling och nya verksamhetsnära produkter, utan också IT-branschens trender i stort.
Linnéa Brodén är specialist inom Microsoft Power Platform och konsult på Avega. Hon hjälper kunder att utnyttja möjligheterna i Power Platform, men även att sätta processer, strukturer och governance för att möjliggöra en långsiktig verksamhetsdriven innovation.